Seria Z

  • 3,3 metrowa wysokość podnoszenia
  • zintegrowany przesuw boczny
  • pełne oświetlenie drogowe
  • dźwiękowy sygnał cofania
  • specjalnie zaprojektowany resorowany fotel
  • opony pneumatyczne
  • regulowana kolumna kierownicy
  • wielofunkcyjny wyświetlacz
  • pełna instalacja gazowa (dla wersji LPG)
  • automatyczna skrzynia biegów

4_1.png

Zadziwiająco niski poziom hałasu oraz zredukowane wibracje

Doskonale zawieszony układ napędowy z elastycznym sprzęgłem osi jezdnej stanowi dużą innowację, dzięki której osiągnięto niski poziom hałasu i drgań. Poziom hałasu zredukowano do 79 dB. Zabudowana bryła wózków serii Z sprawia, że poprzez otwory w obudowie nie wydostają się odgłosy pracy silnika i części ruchomych.

4_2.png

Wysokie osiągi i niskie zużycie paliwa

Dla zapewnienia odpowiednich osiągów, niskiego zużycia paliwa oraz łatwości i niskich kosztów obsługi wykorzystaliśmy sprawdzone, proste w konstrukcji oraz dynamiczne silniki wiodących producentów silników przemysłowych. Wszystkie silniki spełniają rygorystyczne normy Unii Europejskiej w zakresie emisji spalin.

4_3.png

Większa prędkość i wydajność pracy

Zwiększyliśmy szybkość podnoszenia oraz własności jezdne wózka nawet o 15%, dzięki czemu nasz klient uzyska większą produktywność zmniejszając czas dojazdu na tym samym odcinku, a szybkość
podnoszenia zwiększy wydajność pracy co w znacznym stopniu wpłynie na obniżenie kosztów eksploatacji.

4_4.png

Mniejsza przestrzeń pracy

Oferujemy niespotykaną zwrotność poprzez nowy typ osi tylnej zapewniającej szerszy zakres kierowania dochodzący nawet do 85 stopni, zapewnia to wyjątkowo mały promień skrętu. Dzięki swojej kompaktowej budowie wózek z łatwością może pracować nawet na wąskich przestrzeniach.

4_5.png

Wydajne hamulce chłodzone olejem

Zastosowanie tarcz hamulcowych chłodzonych olejem przemysłowym skraca drogę hamowania. Zwiększa bezpieczeństwo, wpływa na wydajność pracy i w znacznym stopniu zmniejsza koszty eksploatacji. Przedłuża żywotność klocków hamulcowych oraz elementów ciernych nawet trzykrotnie. Dłuższe godziny użytkowania bez konieczności regulowania hamulców zmniejszają koszty utrzymania urządzenia. Hamulce tego typu doskonale sprawdzają się w każdych warunkach.

4_6.png

Nowatorski układ hamulcowy

Posiadający własny system zawieszenia, uproszczone połączenia mechaniczne nowatorski układ hamulcowy zmniejsza zużycie i ewentualne zniszczenie komponentów jezdnych, zaś powiększony pedał hamulca znacznie wydłuża żywotność zewnętrznego układu hamulcowego dzięki obniżeniu o 10% wymaganej siły nacisku stopy na pedał.

 4_7.png

Szybka zmiana kierunku jazdy

Zaawansowane technologicznie sprzęgło wielotarczowe z wysokim momentem obrotowym umożliwia płynną zmianę kierunków jazdy. Seria Z posiada skrzynię biegów wyposażoną w 4 tarcze oraz powiększoną komorę sprzęgłową celem zmniejszenia siły tarcia i szybkości zużycia części eksploatacyjnych. Zawór upustowy zaprojektowano w celu zmniejszenia zbyt wysokiego ciśnienia oleju. Przednie i tylne zawory elektromagnetyczne pozwalają na szybką zmianę kierunków, powiększone filrty oleju poprawiają jego czystość.