Seria 9L

  • 3,3 metrowa wysokość podnoszenia
  • przesuw boczny
  • pełne oświetlenie drogowe
  • dźwiękowy sygnał cofania
  • resorowany fotel GRAMMER
  • 6 pneumatycznych opon
  • regulowaną kolumnę kierownicy
  • wielofunkcyjny wyświetlacz
  • automatyczna skrzynia biegów

3_1.png

Silnik Perkins 1106D

Sześciocylindrowy silnik Perkins 1106D ma prawie 30% więcej mocy niż inne silniki tej klasy. W połączeniu z systemem szyny wysokiego ciśnienia paliwa, wielopunktowym wtryskiem paliwa i ciśnieniem wtrysku oleju 23000psi dostarcza większą wydajność niż poprzednia generacja silników. Układ wydechowy jest zgodny ze standardem ochrony środowiska i czystości spalin US EPA Tier III, poprawiając jednocześnie poziom hałasu silnika o 3-5% w stosunku do poprzednich wersji i w znacznym stopniu zmniejszając zużycie paliwa. ECU elektroniczny system kontroli jest całkowicie sprzężony z autodiagnostyką silnika dla bezpieczeństwa jego użytkowania.

3_2.png

Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego

System hydrauliczny zapewnia łatwe kierowanie, szybki i dokładne reakcje oraz mały promień skrętu.

3_3.png

Przekładnia Okamura

Przekładnia Okamura została opracowana specjalnie do wózków widłowych i innych pojazdów przemysłowych. Jej cechą szczególną jest odwrócenie kierunku stojana powodujące podwojenie momentu obrotowego i zapewnienie prędkości jazdy nawet na niskich biegach.

3_4.png

Elektroniczny pedał gazu (VDO)

Pozwala kontrolować prędkość obrotową silnika i szybko reagować dla skrócenia czasu przyspieszenia.

3_5.png

Łatwość wejścia i wyjścia

Niska wysokość podłogi i antypoślizgowe stalowe stopnie zapewniają bezpieczne wejście i wyjście z kabiny.

3_6.png

Doskonała widoczność osłony nad głową

Doskonała widoczność jest utrzymywana przez wytrzymałą klatkę
bezpieczeństwa.